Mijn termijnbedrag is gewijzigd: hoe kan dat?

Het kan zijn dat het termijnbedrag op jouw factuur van januari 2020 anders is dan op de factuur van december 2019. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn.

17 december 2019

Nieuwe overeenkomst

Heb jij een nieuwe overeenkomst met ons gesloten en gaat deze op 1 januari in? Dan kan het zijn dat de afgesproken tarieven en/of volumes anders zijn dan in de vorige overeenkomst. Dit kan dus zorgen voor een ander termijnbedrag.

 

Energiebelasting

Het termijnbedrag bestaat niet alleen uit leveringskosten, maar onder andere ook uit belastingen en eventuele kosten voor de netbeheerder. Deze bedragen worden aan ons in rekening gebracht en belasten wij 1 op 1 aan jou door. Zijn deze tarieven gewijzigd, dan is het termijnbedrag ook anders.

Let op: maak je maandelijks het termijnbedrag handmatig aan ons over? Let er dan op dat je het bedrag op tijd aanpast. In december ontvang je de factuur voor januari.

Betaal je de facturen handmatig en heb je hier liever geen omkijken naar? Dan kan je via Mijn Gazprom Energy heel eenvoudig de betaalwijze aanpassen naar automatische incasso.


Deel dit


Dit vind je misschien ook interessant….