Klachten Gazprom Energy: zo pakken wij dat aan.

Bij Gazprom Energy doen we er alles aan om onze klanten optimaal te helpen en een uitstekende service te verlenen. Soms gebeurt het dat er in de samenwerking zaken net even anders lopen dan je had mogen verwachten of had verwacht. Op deze pagina vertellen wij graag meer over hoe wij hiermee omgaan en feedback en klachten zorgvuldig oppakken en behandelen.

Verbeterpunten

Wij zien klachten als feedback en daarom als iets positiefs. Want mede hierdoor kunnen wij onze service en dienstverlening verbeteren. Ben je klant bij Gazprom Energy en heb je een klacht, verbeterpunt of ervaring die je wilt delen? We horen het graag.

Zo doen wij dat

Heb je een klacht of opmerking? Vertel het ons! We kunnen dan samen kijken wat er is gebeurd en een oplossing zoeken. We kunnen je het snelste helpen als je telefonisch contact opneemt met onze klantenservice. Het telefoonnummer is 0800-4297767. Geen mogelijkheid om te bellen of is het telefonisch niet opgelost? Stuur dan een e-mailbericht naar klantenservice@gazprom-energy.nl waarin je een goede toelichting geeft op de klacht. We gaan dan snel met jouw klacht aan de slag om tot een goede oplossing te komen.

Heb je een vraag?

Heb je niet zozeer een klacht maar wel een vraag over facturen, meterstanden, gegevens wijzigen etc.? Kijk dan eens bij onze veelgestelde vragen of neem contact op met een van onze medewerkers. Wij helpen je graag. Je kunt ons bereiken via klantenservice@gazprom-energy.nl of 0800-4297767.

Klantervaringen

Wil je meer weten over klantervaringen met Gazprom Energy? Lees meer over de ervaring van bakker Ton Delsing uit Geldrop of de printafdeling van Piet Hoevenaars Sign Industries. Zij werden geïnterviewd over hun ervaring met de klantenservice, contractverlening en het zo laag mogelijk houden van de kosten.

Is jouw klacht niet opgelost of ben je niet tevreden met de oplossing?

Uitstekende service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. We zijn daarom ook aangesloten bij De Geschillencommissie. Kunnen we de klacht samen niet oplossen of ben je niet tevreden met de oplossing? Dan kun je jouw klacht ook aanhangig maken bij deze onafhankelijke, externe instantie.

Je kunt eventueel jouw klacht ook kenbaar aan ons maken via onderstaand formulier.